Stöd det du tror på

Varje dag möts vi av händelser, stora som små. Det kan uppröra, förvåna eller intressera. Vi har, eller skapar oss en uppfattning om det.

Så är det även med politiken. Säkert har du en uppfattning om vad du tycker är rätt och fel, bra eller dåligt. Att påverka det som händer innebär inte att du måste kandidera till riksdagen eller kommunfullmäktige. Alla har inte tid. Men att påverka kan också vara att stödja idéer, exempelvis genom ett medlemskap.

Det finns flera sätt att bli medlem i Moderaterna

1. Swisha 100 kr till 123 336 00 70 (ange namn och personnummer)

2.Via webben genom att betala säkert med kontokort (genom att klicka på länken kommer du till betaltjänsten på moderat.se). Ditt medlemskap kan ta upp till 3 bankdagar innan betalningen registrerats.

3.Skicka SMS (endast nya medlemmar) till 72550 med text och personnummer (ååmmddxxxx) enligt följande: MODERAT MEDLEM PERSONNUMMER. Medlemsavgiften på 100 kronor belastar då automatiskt din telefonräkning.

4.Skicka ett mejl till info@moderaterna.se så skickar vi ett inbetalningskort.

5.Du kan också sätta in 100 kronor på bankgiro 5040-0365. Ange då namn, adress, telefonnummer, e-postadress samt om du vill vara medlem i partiet eller MUF.